2010. augusztus 15., vasárnap

KÖSZÖNÖM MARILLA!



Nagyon szépen köszönöm Marillának a díjat!Rengeteg új baráttal lettem gazdagabb ezalatt a kis idő alatt,mióta létezik a blogom.Mindig annyi,de annyi szerertettel ülök le megnézni,hogy ki mit alkotott.Egy fárasztó nap után kész feltöltődés egy kis nézelődés,gyönyörködés.Rengeteget tanultam,tanulok Tőletek,nagyon sok ötletet merítek a munkáitokból!Nagyon köszönök mindent!Remélem még nagyon sok évet töltünk Mi így együtt,egymást inspirálva,segítve!

Most nagyon nehéz kiválasztani párat közületek.Szívem szerint mindenkit ide írnék!

1.Panka

2.Anami/hol vagy???/

3.Lakota

4.Méri

5.Lucy

6.Poé

7....mindenki

6 megjegyzés:

LUCY írta...

Muchisimas gracias por esas palabras tan lindas, lo mismo para tí, que siempre estas conmigo....un beso grandote

norono írta...

Gratulálok a díjhoz!Nagyon megérdemelted!

Lakota mágia írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!:-)))
...tudom, hogy nem lehet, de azért én vissza-továbbadtam neked is...
:-)))

POÉ írta...

Köszönöm a barátságodat és örülök ,hogy sok sok szép "alkotásoddal" inspirálsz bennünket is !

Méri írta...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál!

Panka gyöngye írta...

Köszi Évi:)Én is hasonlóképpen érzek:)Blogfüggő vagyok,imádok kukucskálni ide-oda:)Rám is építően hatnak az alkotásaitok:)Úgyhogy szívesen szárnyalok a blogok között:)