2013. július 9., kedd

BOTB harmadik forduló

 TOVÁBB JUTOTTAM A BOTB HARMADIK FORDULÓJÁBA!
Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek, aki szavazott, drukkolt nekem!
A következő párom Regina Krawets ITT nézhetitek meg csodálatos, különleges nyakláncát.
 Egy gyönyörű lila türkiz ásvánnal készült nyaklánc.
 EZt vére befejeztem , majd két hónap után, és gyorsan beneveztem az EBWC havi kihívására. Csodálatos nyári virágok a téma. Ha van kedvetek szavazhattok a nektek tetszőre. Az enyém a 18-as.


 Ebben a nyári melegben kellett egy kis színes . Nagyon élveztem ezt a sok színt! :-)


7 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű darabok,nagyon drukkolunk!!

Mézesmama írta...

Fantasztikus szépségek születtek...a továbjutáshoz őszintén gratulálok!

Ilka írta...

Nem semmi darab a vetélytársadé sem, de nekem a Te versenyműved jobban tetszik. Szurkolok, hogy továbbjuss!
A virágos karkötőd csodás, remélem ez is sikeres lesz!
Megint szépségeket alkottál!

Drei kleine Perlen írta...

Hi Evi,

the first necklace is my favorite in shape and design - amazing! But the other are very nice, too - great work!

Greetings,
Nicole

Lakota mágia írta...

Drukkolok tovább!! :-)
Gyönyörű ékszereket készítettél ismét!! :-)

Timike írta...

Szorítunk tovább, nagyon szépek.

Perlenschmuck-Wetter írta...

I like the flower bracelet very much.
The others are very nice too.
You did a great work!