2014. március 20., csütörtök

KEDVES MINDENKI!

Már nagyon régen nem írtam ide a blogomba.
Főleg azért mert a Facebokon lévő oldalamon osztok meg mindent.
Több csoport tagja is vagyok, ahol sok régi és új ismerőssel tudom tartani a kapcsolatot.
Sokkal közvetlenebb , mert rögtön tudunk reagálni egymás hozzászólásaihoz, könnyebben tudunk segíteni.
Ha van kedvetek , jelöljetek be az oldalamon./Sokan már régen megtették :-) /
Ott megnézhetitek új ékszereimet és én is tudok gyönyörködni a Tieitekben!
Most indult az idei BOBT csata. Már kisorsolták az első párokat.
Köszönöm az edddigi hozzászólásokat és várlak benneteket az oldalamon.
https://www.facebook.com/eva.csizmadialajosne

6 megjegyzés:

Ilka írta...

Sajnálom, hogy már csak a Facebookon lehet látni a munkáidat, nagyon szeretem őket, én viszont nem vagyok fenn a Facebookon és nem is szándékozom felmenni.
További jó fűzést kívánok, és ilyen csodás alkotásokat!

Ilona írta...

Kívánom Neked, hogy továbbra is sok-sok gyönyörűséget csinálj. Amiket én már nem fogok megcsodálni, mert nem vagyok fb tag és nem is akarok az lenni.

Évi írta...

Kedves Ilka, Ilona!
Nagyon sajnálom, mert igazán jó kis közösségek alakultak ott. Van magyar gyöngyöslányok csoport, ahol könnyen , egyszerűen tudunk kommunikálni és ha kell segítünk egymásnak.Sajnos így sincs mindenre időm. Godoljátok meg lányok , sok jó oldala is van, és csak beállítás kérdése, hogy csak azok a dolgok találjanak meg, amiket Ti is akartok.
Köszönöm ! :-)

免費a片直播網 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
ishikasingh írta...

My heartfelt greetings to all those people and you who are always writing good posts, seeing and reading your posts inspired me so much that I can try to make my upcoming posts more beautiful.
Digital Marketing
Gurgaon Female Service
health tips for students
Gurugram Female Service
Female Service gurugram
Health tips family

Riya Mehra írta...

very nice article post.Independent Model